måndag 25 april 2011

Liten uppdatering

Dåligt med uppdatering här i bloggen, men självklart har det ju sina orsaker.
1. Jag har jobbat lördag, söndag
2. Knappt varit hemma på hela helgen
3. Det har ju även varit värsta sommarväder, så all ledig tid hemma har tillbringats utomhus.

Nu ikväll har jag och Andreas plockat upp eftersom det blivit skitigt, stökigt och nästintill kaos här inne. Barnen har ju sprungit in och ut, ut och in med sina skitiga, gräsiga skor och slänger omkring sina saker. Själv orkar man inte plocka upp det utan vill själv vara ute i solen.

Idag har förmiddagen tillbringats utomhus. På eftermiddagen var vi hos Andreas föräldrar och fikade lite. Blev inte en så lång stund då barnen har en heldag på dagis imorgon.

Detta var den lilla uppdatering ni får från mig. Imorgon är det som sagt jobbdag igen och på mina lediga timmar är det ingen ide att åka hem. Det blir lite träning och efter lunch ska jag till sjukgymnasten.
Vad jag hittar på mellan 11-13 får vi se. Men det blir väl lite shopping kanske. Någon som vill hänga med? *hihi* 

1 kommentar:

  1. Jag känner igen det där med kaos inne! En påskhelg med strålande solsken har gjort att vi inte alls haft tid att vara inne och städa. Fick städa undan det värsta nu ikväll så det i alla fall såg ok ut ;)
    Kram!

    SvaraRadera