onsdag 6 april 2011

Bloggen öppnad igen!

3 dagar... ja det var så många dagar jag kunde hålla mig borta från bloggen. Det går helt enkelt inte *hihi*
Jag tycker det är alldeles för roligt att skriva! Det har jag hela tiden tyckt och det var ju inte det som tog tid från barnen. Ett inlägg skrivs snabbt, men det som tog tid vid datorn var att "jaga" fler läsare.
Men nu ska jag bara skriva för att JAG tycker det är roligt!
Men såklart hoppas jag på att folk ändå hittar min blogg och att de kommer tillbaka *fniss*.

Så nu ska jag börja igen efter det väldigt korta, men ändå välbehövliga, uppehållet.
Ny design för att fira omstarten har jag och Andreas oxå lyckats knåpat ihop. Lite roligare än den gamla tråkiga. Vad tycks?

Så härmed förklarar jag bloggen öppen igen!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaks :) så fint du har gjort bloggen. Riktigt mysig! Hoppas att allt är bra.

    SvaraRadera
  2. Är sååååå glad att du fortsätter <3 kramkram
    ps snygg sida!!!!

    SvaraRadera