onsdag 13 april 2011

Rensning av kökslådor

Planer idag då?...

Hade inga som helst planer på att göra något vettigt på min lediga dag idag, utan jag skulle bara slappa med barnen. Men jag kan ju inte bara sitta still som ni nog vet vid detta laget...
Så det har iallafall blivit lite rensat i några kökslådor. Slängt alldeles för gamla saker (lustigt att dom inte odlat fötter och gått därifrån så gamla som vissa saker var) , flyttat bakingridienser till en annan låda och fixat lite. Så nu är de fina och man ser ordentligt vad man har i. Hur länge tror ni att det håller? Tills vi storhandlar så lådorna blir överfulla igen. Puhhh... det var inte lika roligt nu när man tänker så...

Före/Efter

Före/Efter

Vilka roliga bilder jag bjöd på va? Några bilder på mina kökslådor...hihihi.
Jaja i brist på annat så får ni stå ut tills nästa inlägg kommer *fniss* 
Nu får jag se om jag hittar något annat att pyssla med när barnen ändå är uppe och leker så bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar