lördag 9 april 2011

Shopping i bilder

Åh va barnen har farit omkring och varit upptagna med sina nya saker och kläder. De har varit så glada över allting och då gör det liksom inget att allt kostade en hel del. Barnens har varit så tacksamma och tackat säkert 20 gånger och det väger upp liksom.
Barnen behövde egenligen varken kläder eller saker, men självklart kommer man alltid hem med mer saker än man tänkt sig. Man kan ju liksom inte låta bli när det finns så mycket fina kläder till dom. Till mig orkade jag knappt kolla, men det blev iallafall några linnen och nått par byxor. Andreas hittade oxå ett par tröjor till sig själv.
Övriga småsaker blev det oxå såklart.

Nu är barnen redan supertrötta och de fick titta på Claras nya film "Törnrosa". Casper fick "Star Wars -The Clone Wars" (tecknad Star Wars) som vi ännu inte visat honom. Den får han titta på senare ikväll.

Här är några bilder på lite av det vi köpte.

Claras nya kläder

Caspers nya kläder

Barnens nya set med jacka och överdragsbyxor

Lite småsaker till barnen
(mest sommarsaker)

Mina kläder (+en svart stickad kofta som jag glömde ta med i kortet)

Självklart lite inredning oxå
Alla dessa saker är till altanen som ska få sig en lite romantiskt inredning

Fina, söta saker!

2 kommentarer:

  1. Vad mycket fint som fick följa med hem! Kan tänka mig att det blir många fler saker som man shoppar än det som står skrivet på listan ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vill också till Ullared!! Ni har ju hittat massor av fina saker :)

    SvaraRadera