fredag 1 april 2011

Etikettgalningar

Ser ni denna lilla etikett på bilden? Är det någon mer än jag som håller på att bli galen på dessa små etiketter?
Jag ser dom överallt i huset! De är på vaser, ljusstakar, bänkar, bord, köksluckor, golv, i skor... ja överallt är dom. Ibland får man dom på näsan, på kinden eller t.o.m. på munnen om de tycker att man ska hålla tyst. Barnen klistrar dom överallt och jag plockar bort dom lika snabbt som jag ser dom.

Nästa gång jag köper frukt så är det jag som tar bort alla sådana etiketter innan frukten läggs i fruktskålen! *fniss*

Nu ska jag och barnen åka till min syster där vi ska baka lite goa kakor. Barnen kommer väl som vanligt mest äta smeten såklart. Där måste dom nog brås på mig då jag älskar att äta smeten *hihi*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar