söndag 18 september 2011

Glad och lycklig!

Det är jag minsann!
Vi fick ikväll veta att vi fick lägenheten vi tittade på i onsdags (eller ja fick och fick... fick köpa dyrt).

Denna är lite mindre än den vi tittade på förra helgen. Men denna kände vi passade oss bättre och vi hoppades verkligen på denna. Och nu har vi fått den! Hoppas bara att allt går bra nu så inget skiter sig innan dess...

Så nu kan jag lägga ut lite bilder på den.









Den är väldigt fräsch! Vi kommer såklart sätta vår egna prägel då varken tapeten i matsalsrummet eller i sovrummet är riktigt vår stil. Men det första som ska fixas är Caspers rum då det nu är en blommig tjejtapet.
Sen att det är ekluckor i köket... De kommer sedan att sprutmålas vita. Och sen ska golvlisterna målas vita oxå.
Usch nu inser jag att jag låter ju jättenegativ. Men det är jag verkligen inte! Det är en jättefin lägenhet som jag vet att vi kommer trivas i. Vi ska bara göra den till vår.
ÄLSKAR!!!

4 kommentarer:

  1. Superfin lägenhet!!! Den kommer ni att trivas i kan jag tro;-)!!
    Men är det inte bok i köket? Men vitt är verkligen såååå snyggt!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag tror oxå vi kommer trivas där ;-)
    Nepp, enligt beskrivningen så är det ek... De har typ ek överallt i huset, men med vårt svart/vita så kommer det bli super.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Va fint! Och precis det ni vill ändra på är det som jag inte heller är så förtjust i - men det går ju absolut att ha så länge. Väldigt fräscht ju.
    kram j.

    SvaraRadera
  4. Herrejisses vilken lägenhet! Jag vill ju flytta in direkt :) Förstår att ni är lyckliga och nöjda, den var verkligen superfin! Grattis :)

    SvaraRadera