tisdag 13 september 2011

Jag bjuder på mina trosor idag

Igår jobbade jag delad tur och hade träning däremellan så tiden gick snabbt.
Men idag är en ledig dag igen och eftermiddagen har jag inte planerat. Men det behövs i och för sig inte heller. Det är ju minsann tvätt och en massa saker att göra här hemma. Skoj va?

På förmiddagen var det ett besök hos naprapaten för att knäcka till ryggen lite. Så jag hoppas att det håller sig ett bra tag nu innan jag behöver gå dit igen. För det vet jag ju att jag kommer behöva. Men det är ju mitt egna fel då jag är så otroligt dålig på att stretcha efter träningarna. Strechar typ...aldrig... mer än när jag kör body pump. Men nu ska jag sätta upp ett program så jag kan göra lite övningar hemma varje kväll.

Jag bjöd på mina trosor idag oxå.
"Naprapatenkillen" är lite sådär klämkäck och jag råkade ha på mig trosor med lite glada typ smileygubbar på hela rumpan. Självklart säger han:
- Vilket glatt bemötande jag fick av dessa idag då... hihihi.
- Ehhh ja, jag bjuder på de´ idag.
Det tyckte jag var skoj.

Fått flera mail av läsare som undrar om och varför vi går på visning, om vi ska sälja huset och flytta o.s.v.
Svar på detta ska jag slipa på och det kommer att komma förklaringar på detta snart.
Men kort och gott så är väl svaret egentligen att vi inom en förhoppningsvis snar framtid kommer att sälja huset och flytta.

1 kommentar:

  1. ha ha ha Tyckte jag med va skoj!
    O då menar jag inte tvätten...

    SvaraRadera