torsdag 15 september 2011

Hatmorgon

Åh vad jag hatar sådana här morgonar!!!
Man vaknar kl. 5:00, klarvaken! Man känner att man är lite pissnödig och tänker : nä jag kan nog somna om. Det gör man inte kan jag ju säga så efter 15 min masar man sig upp och går på den där jäkla toan. Sen ligger man och vrider och vänder sig och försöker somna.
Kl. visar nu 5:40. Jaha nu ringer klockan om 40 minuter...
Man blir lite arg på sig själv som inte kan skärpa sig och försöka sova... Vilket gör att man absolut inte kan somna!
Kl. 5:55... man börjar minsann bli lite trött nu...
Men är det nån ide att somna nu? tänker man. Jag ska ju ändå upp om 25 minuter. Man ligger ändå kvar, lite småtrött.
10 min senare stiger man upp skitförbannad och trött och undrar va fasen det där var bra för.

Nu slutar jag snart jobba för morgonen och ska ta mig an två sköna träningspass (core och intervallträning). Hoppas man får lite energi av det.
Men vid 15:30 är jag tillbaka på jobbet pigg och glad. Eller kanske inte? Hihi

Är på språng! -Bloggat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar