tisdag 6 september 2011

Ledig och krupp...

En ledig dag, men som vanligt är det en dag med saker att göra.

Igårkväll när jag skulle lägga mig så började Casper hosta och det hördes med en gång vad det var för hosta. Det var den satans krupphostan. Så det var bara att ge honom hostmedicin och inhalatorn. Det lugnade faktiskt ner sig väldigt snabbt. Han fick ligga jämte mig och han sov faktiskt hela natten.
Han har inte haft nån vidare hosta nu på förmiddagen, men han är lite smått hes.
Men vi får ju köra med inhalatorn nu ett tag, för annars vet vi att det kommer tillbaka direkt.
Det var jättelängesen han hade sån hosta och jag hoppas att den inte kommer tillbaka ikväll/inatt.

Barnen och jag ska strax iväg till syrran där vi ska laga lite mat tillsammans och sen ska jag bege mig in till sjukgmnasten.
Sen blir det lite ensamstros på Grand Samarkand tror jag innan jag ska åka till Andreas syster som fick barn för ett par veckor sedan. Ska bli kul att se den lilla!
Jag har nu på morgonen varit lite kreativ och fixat ihop en liten present till den lilla tjejen. Det kan jag visa på bild senare ikväll.

Nu ska jag och barnen bege oss.

Hoppas ni alla har en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar