fredag 23 september 2011

Längtan till det nya

Ojojoj, redan fredag!
Tiden går fort när man har roligt. Mmm roligt och roligt förresten. Jag har ju jobbat onsdag och torsdag *hihi*.

Men nu är jag ledig i helgen och det är en helg med mycket på schemat.
Idag ska jag försöka rensa nedervåningen på alla saker som ska bort och fixas innan fotografering av huset. Och samtidigt ska barnen underhållas så jag har sprungit fram och tillbaka och får ingenting gjort. Då blir jag så frustrerad och sätter mig här och skriver inlägg istället *hihi*.

Fotograferingen blir kanske nästa vecka, men då jag jobbar måndag, tisdag och är bortrest onsdag-lördag så blir det nu lite stressigt för att hinna med allt innan dess.
Men jag har ju idag, lördag fm och söndag fm, på mig. Puh. Mycket att fixas med så jag känner mig minsann lite stressad.


Igår hade Clara ritat denna fina teckning på dagis.
Ser ni vad det är?
Det är ju vårat nya hus med vår stora studsmatta och hur hon och Casper leker med sina nya kompisar på lekplatsen. Roligt att hon tycker det ska bli skoj att träffa och leka med nya kompisar.
Men tydligen så tycker hon ju även att vi ska ha en damm oxå *fniss*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar