fredag 2 september 2011

Reaktioner och shopping

Dagen blev lite ändrad idag.
Det var meningen att jag och barnen skulle åka till en kompis som jag inte träffat på jättelänge. Men hon blev tyvärr sjuk så vi får ta det en annan dag.

Så istället blev det en mysdag här hemma. Eller ja, mys och mys vet jag inte. Barnen som var lika trötta som jag och satt framför varsin tv, medan jag satt framför datorn och svarade på en massa mail.
Jag säger bara oj, vad ett litet inlägg kan få folk att reagera. Jag pratar alltså om mitt tidigare inlägg idag.
Jag har fått många riktigt goa mail från läsare och jag har försökt att svara på alla så gott jag kan. Har tyvärr inte hunnit svara på riktigt alla, men det kommer. Tacksam för alla mina otroligt fina läsare!
Sms har det oxå kommit många. Många som har tänkt på mig idag minsann *fniss*
Fina telefonsamtal har oxå kommit. En frågade om jag syftade på henne. Självklart syftar jag inte på min allra bästa vän! Min bästa vän vet jag alltid kommer finnas där när jag behöver henne, även om hon bor långt bort. Love!

Idag har jag fått mycket positiv energi! Bara tråkigt att det ska behövas ett sådant inlägg.

Och tänk att det enda som krävs är ett sådant inlägg för att få sina läsare att komma fram och kommentera *fniss igen*

I eftermiddags kom syrran bort och hon var barnvakt så jag kunde komma ut och springa lite. Tänkte jag skulle sprungit längre, men en liten muskel i låret tyckte inte det. Så jag fick vända lite tidigare och det fick bli 5,5km istället.

Sedan ville syrran in till Grand Samarkand och shoppa lite. Och jag är ju inte den som tackar nej till en shoppingrunda precis. Så när Andreas kommit hem så åkte Emma och jag in för shopping.
Köpte ett par grymt snygga skor!!! Är helt kär i dom faktiskt!
Sen blev det även ett par svarta jeans och en tröja från Gina Tricot.
Jag är såååå nöjd med min shopping!

Sen ekade ju kylskåpet riktigt tomt här hemma så det var ju oxå tvunget att fyllas på såklart.

Det ekade tomt i kylskåpet och nu är kylskåpet iallafall lite mer påfyllt.


När vi väl kom hem igen fixade vi till lite bakad potatis med en varsin röra och tittade på ett inspelat "True Talent". Vilket ögongodis han är! Ehhh nä jag menar inte Tommy Körberg!

Nu är det snart läggdags då jag om 10 timmar ska befinna mig på jobbet för ett 14 timmars pass.
Trevligt, trevligt, mycket trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar