lördag 17 september 2011

Mosshacka till kvällsmat?

Ett litet inlägg innan jag lägger mig för att sedan jobba även imorgon. Jobbat till 15:00 idag och gör så även imorgon.
Det känns alltid som om man missar hela dagen här hemma när man jobbar så. Man hinner liksom inte mer än hem sen ska kvällsmaten förberedas. Idag stod jag i köket i över en timme och lagade moussaka. Nu tycker jag i och för sig att det är skoj att stå där och pyssla medan barnen ändå leker.


Det blev en galet god moussaka! Denna gången testade jag ett nytt recept och det blev liknande det här Moussaka-receptet
Jag gjorde två olika. En med bara aubergine till mig och en med potatis till resten av familjen. Andreas åt faktiskt oxå den med aubergine förresten.
Mmm va gott det ska bli imorgon vid lunch då en liten bit får följa med till jobbet.

När jag sa att vi skulle ha moussaka till kvällsmat bröt Casper ihop för en liten stund och skrek att Näää jag vill inte ha nån MOSSHACKA till kvällsmat! Jag kan säga att jag inte heller hade velat ha nån mosshacka till kvällsmat *fniss*.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar