tisdag 27 september 2011

Stockholmslängtan!

Dålig motivaion till att sätta sig vid datorn nuförtiden.
Det känns som jobb, träning och stressgöra inför försäljning är det enda som hinns med just nu.
Men jag ska snart lämna allt som har med jobb, träning och stress att göra.
Imorgon åker jag nämligen själv till Stockholm och ska bara umgås med kära Anna tills på lördagkväll.
Bara vara mig! Ska bli så otroligt skönt och skojigt!
Självklart kommer jag tänka på och sakna barnen, men vet att dom kommer att ha så roligt hos Emma, mormor och morfar, där dom ska vara och sova hos onsdag-fredag.


Resväskan är nu packad. Men måste nog kollas igenom. Man måste ju ha kläder och skor för alla tillfällen vettni. Men det som inte kommer med kan ju faktiskt köpas där.
Mmm... ja det där var ju en riktigt bra idé! Jag tror nog jag slänger ut lite kläder så det MÅSTE shoppas nya kläder *fniss*

Så bloggen lär nog bli uppdaterad så ni ser vad vi har för oss för skojigt.
Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar