torsdag 1 september 2011

Nya träningskläder

Igår fick jag äntligen för mig att jag faktiskt skulle unna mig själv nya träningskläder. Hittade jättefina snygga och sköna byxor. Sen var det ju en liten lila rand på dom. Då kan man ju bara inte ha det turkosa linne som jag brukar ha. Så det fick bli ett lila linne till. Sitter inte lika bra, men det passar iallafall till byxorna *hihi*

Jag efter gårdagens springtur
(osminkad och illröd i fejset så därför gömmer jag det lite *fniss*)


Så igårkväll testades de och de var skitsköna att springa i. Bra köp!

Idag har jag ett mycket trevligt (lite ironisk där) 15 timmars pass och jag är lika trött idag som jag varit resten av veckan. Eller jag har ju redan jobbat 4 timmar när detta inlägget läggs in så bara 11 timmar kvar. Woohoo!

Hade hoppats på att John Blund hade kommit och hämtat mig tidigt igår kväll, men som vanligt var han försenad till dejten. Börjar bli lite less på honom nu faktiskt. Han får minsann lära sig att komma i tid nångång!

1 kommentar:

  1. Snygga!! Och vad duktig du är som orkar springa och träna så mycket. Får ruskigt dåligt samvete.
    Men visst...jag är ju en smula (underdrift) tung i gumpen ännu så.. Haha. Det kommer väl igång senare för min del. ;-D

    SvaraRadera