söndag 11 september 2011

Kär!... och blöjtårta

Jag är kär...I en lägenhet! Jag vill ha den! Men jag är realistiskt och kan säga att den är lite dyr. Det är bara att hoppas att den inte stiger så mycket i pris.
Men jag ska på ytterliggare en visning på onsdag. En liten mindre och med en inte lika bra planlösning, men den verkar oxå jättefin. För att inte tala om att den blir billigare. Så vi får se vart detta "bär hän" (som man säger på ful småländska).

Innan visningen igår var vi hos Andreas syster och tittade på lilltjejen.
Så nu kan jag visa er presenten som jag hade gjort till dom.
Gjorde nämligen en liten "blöjtårta".




Band ihop en massa blöjor och fixade så "tårtan" fick två lager.
Jag dekorerade min tårta med snuttenalle, sockor, haklapp, filt, och en skallra.
Jag hade köpt dessa saker innan tjejen var född och därför är det neutrala saker. Men man kan ju självklart göra den lite roligare och mer tjejigare eller killigare.

De blev iallafall glada för den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar