söndag 11 september 2011

"Halvtatuerad"

Ja nu har jag tillbringat nästan 4 timmar hos tatueraren.
Jag är grymt nöjd!

Idag gjorde han blommorna som ska vara under slottet. Så nästa gång är det slottet som ska göras. Det kommer bli supergrymt!

Skissen på hur det ungefär kommer se ut.
Det blir ju skuggor oxå såklart.
Sen vill han göra lite berg och sådär bakom slottet.

En av blommorna drygt halvvägs

Tummen upp!

Aj, vid armbågen kändes det faktiskt lite

Nu ska detta läka i en månad innan jag ska dit igen.
Nu är det lite inplastat, men när jag tar av det imorgon ska jag försöka ta en bra bild som jag kan lägga ut.
En negativ sak med det hela är att det inte kan bli någon styrketräning på minst 2 veckor. Men jag får koncentrera mig på springning och core nu. Sen har jag ju hela vintern på mig att bygga upp armarna *hihi*.

Jag tackar GOA MARTINA som följde med mig och höll mig sällskap!

3 kommentarer:

  1. KOmmer ju bli supersnyggt!
    Är slottet hämtat från 2verkligheten" någonstans eller har det någon speciell betydelse?
    Jag gjorde en ny tatoo för typ 3v .Absolut inte lika mycket mästerverk,utan bara victors namn på handleden.så jäkla nöjd!

    TACK!Va go du är!hoppas du får en härlig start på v!Kramis

    SvaraRadera
  2. DÅ förstår jag!vilken kul grej!O en fantastisk fin tanke.Segt o gå o vänta på att få den klar bara,kan jag tro!

    SvaraRadera