fredag 23 september 2011

Jäkla dåliga samvete... men en skön löprunda

Joda, jag har fått en hel del gjort här hemma idag. Köket, matsalsrummet, vardagsrummet och hallen är i stort sett färdig inför fotografering. Så lite duktig har jag varit minsann.

Så duktig att jag efter barnen ätit kvällsmat även gav mig ut på en löprunda. Hade verkligen noll motivation, men tänkte att jag bara måste då jag inte kommer springa imorgon. Så, så fick det bli, vilket jag var så glad för. Benen var pigga och det var ju sånt superskönt väder att springa i. Så en runda på 7,16 km blev till en av de skönaste rundorna på länge.
Och de trots den onda tån. Kan ju meddela intresseklubben att om jag skulle måla lila nagellack på alla de andra naglarna utom min "långtå" så hade ni nog inte sett att den inte var målad... Lät lite dumt, men ni fattar vad jag menar. Den är helt enkelt jäkligt lila och öm som tusan, speciellt när man har skor på sig.

Nu är det en sen kvällsmat med varma mackor med svampstuvning för mig och Andreas.
Tyvärr ser jag inte fram emot den så mycket som jag borde. Jag kom på att jag glömt köpa grovt bröd till mig själv så det fick bli vanligt ljust bröd. Vilket jag egentligen inte äter längre, men trots det nu dåliga samvetet så får det bli såhär. Men jag gillar det inte.. inte alls faktiskt. Ja, jag vet jag är säkert jättelöjlig, men nu är det så iallafall.



Men jaja, nu är ljusen tända i vardagsrummet och det är dags att sätta sig och försöka få i sig de där jäkla varma mackorna.

Hoppas ni haft och har en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar