onsdag 28 september 2011

Stockholm dag 1

Vilken skojdag det har varit!
Blev uppmött på stationen, låste in bagaget, gick och åt det jag inte helt skulle kalla hälsotallrik, sen begav vi oss mot Naturhistoriska museet för att kolla in det.



Sovit i 100 miljoner år??? Ja, då är det faktiskt nog dags att vakna skulle jag tro...

 


Ser ni att den säger: Ta med mig hem!?!? Hade jag gärna gjort om jag hade haft en jäkligt stor bassäng.




Ugglans hem... En liten 1:a med världens utsikt.




Skoj att titta i mikroskop!

Sedan gick vi in till Cosmonova och tittade på "Born To Be Wild"




Det var riktigt häftigt att kolla på! Man blev fasen lite åksjuk och jag rekommenderar absolut inte att gå och titta på det när man är bakfull iallafall.





Gick sen till en bar där vi mötte upp en gammal kompis sen ungdomen. Kul att prata igen och se vad han haft för sig.

Nu har vi kommit till lägenheten och det är snart dags att sova, så GODNATT!

Är på språng! -Bloggat via BlogPress från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar