måndag 10 januari 2011

4:e dagen...

...man vaknar med migrän. Brukar bara ha det i max två dagar när jag väl får det så jag är väldigt irriterad på detta trycket i huvudet.
Men jag har beställt tid hos en läkare för att få ny och bättre medicin. Men det är inte förrän om några veckor då han inte är i stan så ofta. Men bara denna migränperioden går över så dröjer det förhoppningsvis innan jag får det igen.
Jag är ledig idag och jag hade egenligen en klipptid för både mig och Clara, men avbokade den då jag inte kan stressa med det nu. Så den blev uppskjuten till på onsdag.
Pratade med syrran innan och hade hoppats på att hon hade kunnat komma och hjälpa mig med barnen, men hon låg hemma i feber stackarn. Så vi får ligga på varsit håll och krya på oss.
Så det blir en lugn dag hemma i soffan för min del. Bara att hoppas på att barnen fortsätter att vara snälla och lugna.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar