söndag 23 januari 2011

Shopping, fika och bilhat!

Det blev inte bara en fika hos Martina utan vi åkte även till Grand Samarkand då Martina ville kolla lite på Gina Tricot. Men gissa vem som köpte något istället... Jo, självklart jag! Eller ja jag hittade lite kläder till barnen på Kappahl. Clara älskar mjukisbyxor nuförtiden och det har hon bara nåt enstaka par som passar. Så det och en tröja fick hon. Casper som vägrar ha på sig mjukisbyxor utan bara använder jeans valde tillslut ett par mjukisar iallafall. Det var ju Blixten Mcqueen på så förhoppningsvis använder han dom. Det var en tröja som Casper mer än gärna ville ha men tyvärr fanns den inte i hans storlek så den får jag väl se om jag hittar nere i stan istället.
Jag gick såklart inte lottlös utan hittade en klänning till mig själv oxå...fy skäms på mig!
Efter den trippen åkte vi iallafall hem till Martina och det gjordes lite ananaspaj.
Barnen började bli väldigt trötta så direkt (och då menar jag tyvärr direkt) efter fikat åkte vi hemåt.

Detta blev det till barnen

En sak som jag INTE ser fram emot imorgon är mogonens måste... Jag måste nämligen hjälpa Andreas att få igång hans bil. Det behövs förhoppningsvis "bara" lite bogsering tills den kommer igång och då kan han köra den till jobbet och ställa den vid verkstaden...
Hatar när bilar ska krångla och jag som är så orolig, ängslig och nervös inför allt som är nytt för mig hatar detta så mycket. Jag kommer ligga sömnlös inatt bara för att jag ska sitta i min bil och bogsera hans bil tills den startar *snyft*.

Kram Tess

1 kommentar:

  1. Kul att du tittade in :) Gillar dom turkosa byxorna och tröjan!

    Hoppas ni har en fin kväll!

    SvaraRadera