fredag 21 januari 2011

Obekväm Stenklump!


Ja, det var ju det här med den extremt obekväma kudden...
Andreas köpte denna kudden till mig för att jag inte skulle ha ont i axlarna och nacken varje morgon.
Men den är allt annat än bekväm! Jag har försökt flera gånger innan, men tänkte at jag inte skulle ge mig utan verkligen sova med den en hel natt för att känna skillnaden.
Men att sova på denna sten till kudde och som sträcker ut halsen så att man känner sig som en giraff på grönbete är nog inget för mig.
Jag försökte verkligen då den borde vara bra för mina axlar. Men jag låg och vred och vände mig igårkväll och kunde verkligen inte sova sådär obekvämt. Så efter att vridit och vänt mig i flera timmar (kändes det iallafall som) bytte jag iallafall tillbaka till min vanliga och inte alls lika bra kudde...Och när jag vaknade hade jag ont i nacken och axlarna igen...

Kram Tess

2 kommentarer:

  1. Det håller jag med dig om att den inte är bekväm, men bra är den iallafall om vill slippa att ha ont.kram anna

    SvaraRadera
  2. sv: Ja, sånt gör man nog alldeles för sällan :)

    SvaraRadera