torsdag 6 januari 2011

Den korta och tjocka nerplockad

Igår knackade min nya efterlängtade dator på dörren och jag fick ta en liten paus i mitt "plocka undan julen-arbete".
Vågade inte fixa med datorn speciellt mycket då Andreas inte var där och kunde bevaka mina steg. Annars hade jag säkert gjort nått fel. Och Internet på datorn ska Andreas fixa idag medan jag jobbar 7-22. (Nej! jag sitter inte på jobbet och skriver detta inlägg. Det som är så bra med bloggandet är ju att man kan välja dag och tidpunkt när man vill lägga in ett inlägg. Alltså skrev jag detta inlägget igår, onsdag. Ni tror väl inte att jag bloggar på arbetstid).

Jag är alltså på jobbet nu och Andreas lovade även att sätta upp lite ny förvaring som inköptes igår. Andreas gjorde nämligen ett besök på Ikea efter jobbet igår då vi tyckte att vi behövde någon mer förvaring i vardagsrummet för ex. spel, ljus och lite smått.


Efter vi dansat ut granen så var det dags att plocka ner allt från "Den korta och tjocka" och nu väldigt vissna granen.

  Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar