tisdag 11 januari 2011

Ingen tid för vila


Det var inte bara soffbordet sambon kom hem med igår. Han överraskade mig med att även köpa min favorithämtmat!

Mums!
(även om jag inte äter broccoli...)


Detta är 5:e dagen jag vaknar med huvudvärk, men efter att tagit tabletter i morse så verkar det nu vara lugnt. Har bara lite tryck i huvudet, men det inte alls farligt. Så skönt allså!
Men jag fick stränga order av sambon att åka hem och sova på den delade turen idag. Har dock handlat och duschat men ska snart vila lite. Jag ska bara... och sen måste jag... och just det ja, jag måste ju... Hinner nog inte vila för sen är det ju dags för jobb igen.

Bordet passade bra och jag är nöjd

Köpte en bukett av mina favroritblommor för att piffa till det lite.
(Mina andra favoritblommor är orkidéer och liljor...för er som antecknar detta till intresseklubben...hihi)

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar