onsdag 12 januari 2011

Dag 6

Idag efter jobbet och dagishämtningen så var det dags för mig och Clara att klippa oss. Jag var ju tvungen att klippa mitt slitna hår p.g.a alla färgningar jag gjort sen sist. Jag fick ju ta lite på längden vilket jag helst hade velat spara. Tycker det ser kort ut nu när jag haft så långt hår. Men det växer ju som tur är ut ganska snabbt igen.

Dag 6 när det gäller huvudvärk men den har ändå gått bra med hjälp av alla tabletter. Andreas sa till mig att jag skulle inga v.c. och få en tid idag, men det har jag inte hunnit... Har jag det imorgon oxå så får jag väl ringa och se om jag får nån tid på fredag eller nått så dom kan kolla lite värden eller vad dom nu gör kanske. Får ju inte så mycket sömn heller när man hela tiden har tryck bakom ögonen och tabletterna inte alltid hjälper. Inte hjälper det att man jobbat ganska mycket och varit iväg 5 kvällar av 6 (inte bara jobb såklart). Ja, ja vi får hoppas att det går över så jag kan må som en normal människa igen. Kunna böja sig ner och plocka upp någonting utan att huvudet ska bulta, kunna gå i normal takt och inte som en snigel och framför allt sluta vara irriterad på barnen när dom leker högljudda lekar.
Jag kanske har klagat en del de senaste dagarna och jag är verkligen inte en person som klagar eller säger och visar andra att jag inte mår bra. Jag håller skenet uppe och säger att allt är bra oavsett. Men nu är jag så trött, så trött och får väl erkänna att jag inte mår så jättebra just nu.

Nu har jag tittat på tv en stund och ska alldeles snart lägga mig för jag behöver nog lite sömn. Ska ju jobba imorgon igen. Men sen är jag faktiskt ledig i 4 dagar och det ska bli otroligt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar