onsdag 19 januari 2011

Sjukgymnast och träningsstart

Idag är jag ledig och när jag stigit upp (barnen tittade lite på tv medan jag låg kvar i sängen en stund...hihi) så packade jag ner lite frukost så att barnen kunde äta frukost hos moster Emma. Jag lämnade av barnen hos henne och åkte vidare till mitt sjukgymnastbesök. Hade en ny sjukgymnast idag då min vanliga inte hade några tider förrän i februari. Och jag har så ont varenda dag så jag fick glatt ta och besöka en annan. Och det är jag glad för. Hon var jättebra och kollade verkligen noga, Hon upptäckte oxå med blotta ögat att mitt högra lår var lite smalare än det vänstra och när hon mätte så var det mycket riktigt så. Det skillde drygt 1½cm. och hon förklarade att det kan vara en av anledningarna till att felet hela tiden kommer tillbaka. Det är helt enkelt inte lika mycket muskler och sådär som på den andra sidan. Fråga mig inte exakt för det var bara det jag kom ihåg att hon sa. Hon antecknade allt man sa och kollade verkligen ordentligt.
Hon var iallafall super så jag bokade henne igen och vi ska följa upp det nästa vecka. Så hur mycket jag än gillar min "vanliga" sjukgymnast så ska jag testa denna "nya" fler gånger.

Nu är jag lite öm i ryggen då hon varit där och dragit så det är chilla och slappa som gäller idag. Lite tv-tittande och spel med barnen blir det idag.

Shoppingfynden från igår.
Alla tröjor från H&M
öronhängen från Gina Tricot

Titta vad duktig jag är. Ett nytt träningskort är fixat.
Nu gäller det bara att använda det oxå.
Så nu gäller det att mina jobbarkompisar inte bangar utan glatt hänger med!


Kram Tess

1 kommentar:

  1. Jag LOVAR, nästa vecka har jag ett lika snyggt;))

    SvaraRadera