lördag 8 januari 2011

Firande och migrän

Sitter nu i schäslongen, framför tv:n, med datorn i knät. Tittar på reprisen av Let´s Dance. Har aldrig följt det programmet innan, men nu är det lite roliga personer, eller ja iallafall två som jag tycker om (Hanna Graaf och Anders Bagge). En annan som nu fastnade för de dansande paren var Clara. För henne är det vackra dansande prinsessor.

Kunde inte se Let´s Dance igår då vi firade en go jobbar kompis som fyllt 25år. Den enda killen på jobbet fick alltså uppmärksamhet av många av jobbets tjejer/kvinnor. Sedan gick fyra av oss till Harry´s för att fortsätta ha kul. Vilket de var och jag kom hem vid halv två. Men detta var bara del ett av firandet då vi har en andra del, som kommer en annan dag.

Ett kort inlägg då jag sen igår haft migrän. Igår klarade jag mig på tabletter, men idag verkar det inte hjälpa så mycket så jag får se om jag kan följa med till firandet av barnens kusin som fller 5år idag.
Så nu ska jag ta och vila lite innan maten ska lagas och bara hoppas på att tabletterna hjälper och jag kan följa med.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar