måndag 17 januari 2011

Mys för hela slanten

Idag har varit en riktigt mysdag! Vi har alla gått här hemma i mjukiskläder, nja förutom Casper då som vägrar ha på sig mjukisar. För honom är det bara jeans som gäller. Vi har iallafall gått omkring här hemma och fixat lite smått. Satt upp nya ramar i vardagsummet, städat barnens rum, fixat lite med Claras dockskåp,  plockat iordning både på nedervåningen och övervåningen och tvättat alla överdrag till soffa och schäslong. Kan tyckas vara en del ändå, men vi har bara gått här hemma och njutit och fixat lite då och då.

Har nu vart ledig i fyra dagar och dom har gått så otroligt snabbt. För snabbt. Men det har varit en bra helg och det ha hunnits med mycket roliga och mysiga saker.

Nu när huset är fint iordningplockat så har jag inga "måsten" att göra imorgon på min delade tur. Så den nytvättade soffan kommer att få sällskap av mig på mina lediga timmar. Om jag nu inte stannar kvar i stan och utför några ärenden och shoppar lite förstås...

Nu är det oxå lite tv-tajm här hemma och kollar nu på nya avsnitt av CSI New York. Sen läggdags...

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar