fredag 7 januari 2011

Förvaring och 1:a pris

Igår när jag kom hem hade Andreas halvt satt upp de nya skåpen i vardagsrummet. Men nu är de helt uppsatta och det blev bra. Skönt med lite förvaring till. Det kan man konstigt nog aldrig få för mycket av.
Ovanpå skåpen satte jag mitt 1:a pris som jag vann på jobbet. Vi har nämligen ett tipsspel och denna gången vann jag 1:a pris! Ett pris som jag själv har ansvaret att köpa. Så självklart köper man nått som man själv tycker är fint. I och för sig dricker jag inte vin, men då alla andra som är med på tipset dricker det så köpte jag ju det ändå. Jag hade ju inte räknat med att vinna precis... hihi
Men Andreas och jag provsmakade det igår. Men då ingen av oss dricker vin så blev det inte mycket drucket av det.

Skönt med skåp som man kan sätta direkt på väggen.
Köksskåp är det egentligen, men det spelar ju ingen roll.

Den fina lyktan var en del av priset...

 ...och detta var resten.
Två små ljuslyktor, två stenar (puss & kram), fin vinförvaringsburk och en vinflaska.


Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar