söndag 23 januari 2011

Mys och njuthelg

Idag har varit en lugn förmiddag. Barnen har lekt, jag har fixat lite tvätt och tråkgöra och Andreas med lite lister i tvättstugan/groventrén.
Denna helgen har varit ovanligt lugn och om ni kommer ihåg mitt nyårslöfte så kan jag verkligen säga att jag har hållt det. Jag har absolut inte stressat denna helgen och har rent ut sagt skitit i att det är lite skit på golvet. Vi har allihop gått hemma och myst mest hela helgen. Så skönt att jag börjar lära mig att slappna av och bara njuta.

Alldeles strax ska jag och barnen in och besöka min kära vän Martina. Blir ju tyvärr inte att man träffas lika ofta nu som innan. Olika jobbtider och ofta uppbokade på annat. Men idag hinns en fika och pratstund med, vilket alltid är lika trevligt.

Hörs sen.
Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar