måndag 31 januari 2011

Nya projekt och Skofynd

Hela familjen har idag varit lediga och vi har gått här hemma i mjukisar mestadels av dagen.
Jag och Andreas har gått här hemma och funderat, mätt och bollat en massa ideér. Vi ska nämligen ta tag i ett nytt projekt här hemma och det hela var som vanligt min idé. Men denna gången är det inte lika mycket till min fördel. Jag tycker nämligen att Andreas behöver ett eget kontor och jag "ger upp" min walk in closet för att han ska få detta. Så han kan sitta och jobba lite mer ifred och ha sina pärmar, papper och en massa andra saker.
Så efter att bollat flera olika alternativ så har vi nu kommit fram till att han ska helt enkelt ha kontoret i våran walk in closet och vårat lilla förråd vid badrummet ska istället bli en liten klädkammare. Så jag får snällt ta och rensa bland mina kläder och skänka en del så att vi får in allt. Vad gör man inte för att sambon ska få sitt lilla kontor *love...hihi*

Jag och min mamma åkte på eftermidagen in till stan för att köpa present till min morfar som snart fyller år.
Fyndade några skor till barnen oxå. 6 par skor för under 300:-. Inte så dåligt va? Perfekt till våren.

Dessa skor blev det
4 par till Clara och 2 par till Casper


Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar