lördag 22 januari 2011

Väntar på att få ett ryck...

.. och rensa barnens garderober.
Speciellt i Claras garderob. Hon kanske inte behöver just 34st klänningar, 29st leggings, 15 byxor och ett 50-tal tröjor? Då är ändå tvättkorgen full och kläder hänger på tork som inte är medräknade. Får liksom snart inte plats så mycket mer. Hon använder inte hälften av det och sen hittar ju hon inte alltid det hon vill ha ändå, då det är för mycket inslängt.
Caspers garderob är inte lika farligt mycket kläder utan mer "normalt". Man vet ju att det bara duger med de Blixten Mcqueen tröjorna han har ändå så till honom blir det inte att man köper massa andra fina tröjor.
Men ett sånt ryck med garderoberna hoppas jag snart ska infinna sig, men det blir nog inte idag. Det får bli nån annan dag... kanske på tisdag när jag är ledig.

Claras fulla garderob

För tillfället är Andreas och Casper inne i stan och köper lite lister till tvättstugan (äntligen) och jag och Clara är hemma.
Var meningen at vi skulle åka allihopa men Clara hade ingen lust att följa med utan ville vara hemma och mysa med mamma. Då jag inte hade nått att fixa i stan egentligen så stannade vi hemma.
Men vet inte riktigt var myset tog vägen. Hon vill bara kolla på sitt Philofix på svt-play och jag satte mig då i soffan med min dator i knät.

...Andreas ringde nyss och sa att han står på Byggmax och hans bil startar inte. Verkar vara batteriet. Så hans pappa var påväg in för att hjälpa honom nu. Får väl se hur det blir och när dom kommer hem helt enkelt.

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar