torsdag 31 mars 2011

Bättre hy och kunnigare personal sökes

Ja,ja nu är jag här och tjatar om min hy igen. Men förra veckan köpte jag Cliniderm produkter och jag hoppas verkligen att de passar min hy.
Kom fram en "apotekare" och frågade om jag behövde hjälp när jag stod där och kollade och försökte välja. Förklarade mitt problem för henne och hon försökte hjälpa mig, men hon tog ändå fram helt "fel" produkter. Hon visste inte riktigt vad hon pratade om och läste bara på ettiketterna. Jo, jag kan faktiskt oxå läsa! Men hon försökte verkligen, det gjorde hon *hihi*. Men med hjälp av en yngre mer kunnigare personal så fick jag nog fram rätt produkter.

Har prövat dom och det tog ett tag innan det kändes bra. Det var inte speciellt bra till att ta bort ögonmakeup med (vilket den yngre tjejjan sa) så till just det har jag en annan produkt. Men nu känns de iallafall helt okej och  jag hoppas att hyn nu blir bättre. Och sen är väl så att jag inte ska slarva utan verkligen tvätta ansiktet varje dag oxå kanske *fniss*

Hoppas på dessa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar