tisdag 8 mars 2011

Ballerinan

Ibland är barnen på utklädningshumör och det var dom idag.
Casper var för en gångs skull inte en dinoraurie, pirat eller riddare utan han blev en liten ballerina. Och visst passar han som en liten ballerina!? *fniss*


Annars är de ju ytterliggare en solig dag och vi har njutit både ute och inne. Senare är det dags för bamsegympan. Hade jag haft en barnvagn hade vi nog gått dit, men att gå utan barnvagn är inget jag direkt vill då det blir en bit att gå för dom. Har bara 2 små paraplysulkys och jag kan nog inte gå med båda vagnarna...

2 kommentarer:

  1. Härligt med en liten kill-princessa!! Mina grabbar älskar också att ha tylltjolar och rosa!

    SvaraRadera
  2. Så söt han är! Påminner mig om när jag klädde ut min ena bror i klänning, förklädde och toffsar när jag var barn. :-)

    Önskar en fin kväll o tusen tack för dina fina ord hos mig!

    SvaraRadera