onsdag 2 mars 2011

Sängelementet

Jaha, det blev en VAB-dag idag. Inatt vaknade Clara som aldrig brukar vakna mitt i natten. Hon var kokhet och hade över 39graders feber stackarn. I med lite alvedon och stoppade om henne jämte mig. Så resten av natten sov jag jämte ett varmt och svettigt element.
Just nu har hon ingen vidare feber och jag hoppas inte den kommer tillbaka. Ibland har hon ju sådana febertoppar och efter att hon fått alvedon en gång så är den borta. Hoppas att det är så i detta fallet oxå.

Vi har lämnat Casper på dagis en stund. Det är lugnast så. Annars vet man att det kommer bli retande och tjurigheter som vanligt.
Nu sitter vi under filten i soffan och tittar på Emil i Lönneberga i lugn och ro. Ja, nu sitter jag ju bara och tittar med ett öga medan jag sitter här och skriver såklart. Men snart ska jag titta med båda*fniss*
Vi får ta och passa på att mysa lite tillsammans innan det är dags att hämta Casper på dagis.


Lilla gumman...

2 kommentarer: