tisdag 22 mars 2011

Lottabesök och tvkväll

Idag har varit en otroligt trevlig och bra dag.
Efter jag lämnat barnen på dagis (förlåt förskola som det så fint heter... men jag kommer alltid att säga dagis ändå) så kom goá, söta Lotta på besök. Pratade och åt lunch. Då vi båda är intresserade av inredning så blev det mycket prat om alla planer vi har. Oftast så är det ju"gubbarna" som hindrar oss båda. Men man får väl drömma ändå. Hursomhelst så var det trevligt, trevligt!

Efter jag hämtat barnen gick vi till moster Emma och spelade lite wii. Själv fortsatte jag till min frisör där jag idag bara färgade ögonfransarna.
Sedan var det Bamsegympan. Hem ---> kvällsmat ---> ungarna i säng ---> Och nu blir det en helkväll framför tv:n. Nu är det "Halv åtta hos mig" det tittas på och sedan blir det Sofias änglar följt av Desperate Housewives och sedan Cougar Town. En skoj kväll med andra ord!

Fina tulpaner från fina Lotta

1 kommentar: