fredag 11 mars 2011

Mys och tacos

Hemma från mötet med en tråkig bankman. Det var som jag trodde och jag sitter som ett fån medan han och Andreas pratar om lån, försäkringar m.m. som jag inte vet någonting om (fastän jag vet att man borde vara insatt). Dom försöker ju alltid lura på en massa saker. Jag överlåter detta till Andreas och han får kolla över allt och se om det blir nått billigare att byta bank eller inte.

Nu blir det till att göra som många svenssonfamiljer gör på en fredag. En vanlig fras i bloggvärlden är väl typ "Nu är det dags för fredagsmys och tacos med familjen" och det är precis vad det är dags för här nu.

Ha en mysig fredagskväll allihopa!

2 kommentarer:

  1. Låter inte rent fel, blir samma sak här :)

    SvaraRadera
  2. Jag är så trött på ordet "mys", det används på tok för lättvindigt just nu. Men man kan ju liksom inte låta bli, man har ju trots allt mysigt jämt och ständigt. Speciellt när man har barn ;) Vi får hitta på ett nytt ord istället för mys som vi kan nöta ut fullständigt, helt enkelt! :)

    SvaraRadera