lördag 26 mars 2011

Speedade bus barn

Yterliggare en dag med härlig sol och bara mysig familjetid.
Det blev en eftermiddag utomhus för att njuta så mycket som möjligt av solen.
Sedan fick vi för oss att åka in till stan för att besöka min morbror Betrtil. Mina föräldrar var även där och det blev prat, bus och fika. Det var inte en tyst stund för barnen var så speedade så det fanns inte. Det var bus, bus, bus och åter bus. Det är lustigt att barnen inte blir hesa eller tappar rösten när de håller på att prata och skrika hela tiden.  

Barnen somnade med en gång när vi kom hem vid 19:45 och jag och Andreas sitter nu och zappar lite framför tv:n. Lugnt och skönt nu när barnen varit igång heeeeela eftermiddagen/kvällen.

 Jag njuter av solen i ansiktet och hoppade sedan studsmatta med barnen.
(snygg hoppbild på mig va?)

Bus hos och med Bertil

Mormor och mofar
(Clara är fotograf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar