fredag 25 mars 2011

Utebliven lastbilsåkning och fullt ös istället

Det blev tyvärr ingen lastbilsåkning med farfar. Det var något fel på lastbilen och allt drog ut på tiden. Så hem kom en besviken liten kille. Men det gick över snabbt som tur var.
Istället blev det fullt ös hela dan. Men det är ju lika kul det. Hur kul skulle det vara om det var lugnt i huset en hel dag.

Självklart blev det lite "bråk"

Discodansen till Mojje skivan var skojigare

Årets första "studsmatthopp" hann vi oxå med

Till kvällsmat fick det bli alla våfflor som gjordes. Själv orkade jag bara äta en ynka våffla... Så ingen våffelfrossa för min del alltså...

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att du gillade min stol som jag renoverade genom decoupage, tack så mkt! Ledsen för ngt sent svar, önskar en fin helg!!

    SvaraRadera
  2. Hihi, vilken goding Clara är:)!!
    Fyra våfflor fick plats i min mage:)

    SvaraRadera