onsdag 9 mars 2011

Den bästa träningen

Efter jobbet idag gav jag faktiskt mig iväg på lite träning. Det var Body Pump och jag insåg faktiskt vad mycket jag saknat att träna just detta. När jag tränat tidigare så är det ju BodyPump som varit det viktigaste för mig. Är ju så kul när man märker att man blir starkare och starkare för varje gång och man kan lägga på mer vikter. Kul att se att man får fina arm och benmuskler, vilket jag hade för ett tag sen tills jag la av med det.
Detta ska tränas iallafall 2 gånger i veckan när jag sedan kan träna igen. Det kommer ju nämligen att bli ett uppehåll på just detta i 3-4 veckor då jag bestämt mig för att "operera" den lilla knölen på handen och detta ska göras nu på måndag.
Så sjukskrivning i två veckor och inga tunga lyft på minst 4 veckor. Men man får ju känna lite hur det känns efter tre veckor kanske. Så tills dess tänker jag träna spinning och Funktionell träning.
Men redan nu längtar jag tills handen är läkt och jag kan träna BodyPump nästa gång.




Snart är det dags för jobb igen och direkt efter jobbet kommer jag att dra vinnaren i tävlingen med Bubblekids. Vinnaren kommer att presenteras här på bloggen ikväll alltså. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar