tisdag 8 mars 2011

Smaskens framför tv:n


Sitter nu framför tv:n tillsammans med min gurka, paprika, dip och cola och tittar på "Sofias Änglar". Jag tog iallafall inte till chipsen idag *fniss*
Har tidigare tittat på "Halv åtta hos mig". Som för övrigt är i Växjö denna veckan.
Igår skymtades min jobbarkompis L på ett gammalt klasskort och på torsdag kan det hända att jag är med i bild. Jag var nämligen i affären när en av dom handlade där. Jag hoppas verkligen att jag inte syns då jag var där i jobbärende. Men jag kommer spänt sitta och titta och gömma mig bakom en kudde.
Nu ska jag fortsätta titta på programmet för att se hur fint det blir.

2 kommentarer:

  1. Hej jag kikar in.. jätte fin blogg du har och super-söta barn! min dröm har alltid varit att få tvillingar eftersom jag är tvilling själv. Nu har vi 2 barn i olika åldrar och är så lyckliga över det... man kan inte få allt här i världen :-)

    SvaraRadera
  2. Åhh va kul då måste jag titta på torsdag;-)!!
    Gott med dipp, blev sjukt sugen;-)!
    Kram K

    SvaraRadera