torsdag 24 mars 2011

Vårklädd

Idag var det på med skinnjackan och på med vårskorna! Så härligt! Att det sen blåser så man nästan blåser omkull tycker jag vi struntar i.

Efter jag lämnat barnen på dagis åkte jag och min syster Emma in till Maxi för att handla lite inför helgen. Gick även och fönstershoppade lite på Grand Samarkand och åt lite lunch.
Nu är det dags att hämta barnen från dagis igen.

Jag vårklädd
(Svårt att ta bild på sig själv i helfigur, men ni får stå ut med denna kassa bild)

4 kommentarer:

  1. Åh , en shoppingtur vore ju något ! :)
    Jag har faktiskt efter att satt mig ner & fnderat lite kommit på vad som behövs & vad jag vill ha! :)
    Jag är ju löjligt förtjust i parfymer . Fick en UNDERBAR doft i julklapp & denna gången vill jag ha givenchy amarige ! ;) Den är fantastisk !

    En sodastreamer har vi , och den bara står & samlar damm :( Borde nog använda den mer !

    SvaraRadera
  2. Supersnygg i din vår outfit!!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Jättefräscht. Underbart med att plocka fram lite vårliga saker.

    SvaraRadera
  4. Vad kul att se dig:)!
    Här har vi oxå vatt nära att blåsa iväg idag!

    SvaraRadera