fredag 4 mars 2011

Dagens uppdrag

Dagen har gått åt till att göra sig iordning då det ikväll är dags för kommunfest på Oleó med några jobbarkompisar.Ska bli super trevligt!

Fasen vilken tid det tar att fixa sig iordning med barnen hemma. Man får ju ta det lite då och då under dagen för det blir ju en massa avbrott med matlagning, bråk, bråk, mellanmål och bråk. Så att göra det på en timme som det kanske tar i vanliga fall är ju inte att tänka på.
Först blir det dusch, smörja in sig med lite Strawberry Body Butter, plocka ögonbrynen, ta av den gamla nagellacksfärgen, fila naglarna, måla naglarna, sminka sig...
Sen måste man ju testa outfiten som tidigare bestämts i huvudet. Det måste man ju göra tidigt för det är ju inte säkert att jag trivs i den outfiten just denna kvällen. Ser kanske inte alls så bra ut som den gjorde när jag bestämde det i huvudet.
Hur ska man ha håret då? Lockigt eller rakt? Lite uppsatt eller helt nersläppt? Vilken ögonskuggsfärg ska man ha? Färg eller bara lite "sotiga" ögon? Vilka smycken ska man ha? Vilken parafym ska man ha? Vilken väska och plånbok ska man ha? Eller ska man skita i väska och bara ha pengar och kort i Bh:n?

Vilka I-lands problem jag har va?

Detta (bilderna nedan) blev iallafall resultatet av dagens uppdrag.
Som tur var så blev outfiten jag tänkt ut från början bra så jag behövde inte pröva något annat. Där sparade jag lite tid *fniss*



Nu är det dags att ge sig iväg på PARTY, PARTY!

2 kommentarer:

  1. Snyggt!!!! o ikväll sk avi ha kul;))

    SvaraRadera
  2. Supersnygg du är! Hoppas att du hade en trevlig kväll!
    Kram K

    SvaraRadera