måndag 7 mars 2011

Förmiddagschips

Nääää vet ni vad jag gör nu?
Jag slöar i soffan och äter en liten skål med goa chips och dricker cola (light!). Åkte till affären efter jobbet och i ett svagt ögonblick tog jag en chipspåse som jag nu då sitter och snaskar på. Och klockan är bara 10:16!...
Varför kunde jag inte bara hejda mig och inte ta den där påsen. Nejnej det gick ju inte min hjärna med på! Ingen självdisiplin här inte, jäklar oxå.
Jaja jag tröstar mig med att det är jäkligt gott oavsett tidpunkt på dagen och så har jag ju faktisk hällt upp bara lite i en skål. Jag tog ju faktiskt inte hela chipspåsen...
Och nu när jag skrivit detta färdigt är den lilla chipsskålen slut...



2 kommentarer:

  1. Hahaha så där brukar jag oxå göra,
    eller typ ta en näve chips och sen
    förklara bort det för mig själv ;-)

    SvaraRadera