fredag 11 mars 2011

Tråkigt möte...

Barnen leker, Andreas sitter på uppe på kontoret vid sin dator och jag här nere vid min. Mysig ledig familjedag va?

Och snart att det dags att lämna barnen till min syster Emma då Andreas tydligen har bokat in ett möte med nån bank. Så tråkigt! Nu måste jag säkert byta bank igen bara för det. Så ett baknmöte på 1½ timme är det jag har att se fram emot i eftermiddag. Puh... Så tråkigt. Känns som hela denna soliga dag kommer att susa förbi så snabbt.


Detta var gårdagens otroligt goda kräftsoppa (som t.o.m. Andreas äter trots att han inte tycker om soppor alls) och oststicksen
Jag säger bara MUMS!!!

2 kommentarer:

  1. Va härligt med kräftsoppa ! ;)

    Ja jag älskar att fynda ! ;)

    SvaraRadera
  2. Har du gjort oststicken själv? Hur gör man?
    Kram

    SvaraRadera