onsdag 23 mars 2011

Nu ska ansiktet få sig en reningskur!


Jag är så otroligt dålig på att hålla min hy ren ch fräsch. För ett tag sen gjorde jag ett inlägg om min "Orena hy som skulle bli ren". Har jag hållt det? Svar: NEJ!
Men det är bland annat för att produkterna jag köpte inte alls verka passa min hy. Jag är torrare än vanligt och jag tycker min hy har blivit sämre. Så jag får snart ta en trip in till stan och se om jag hittar något som passar min hy. Jag är ju torr på större delen av ansiktet och på hakan där alla finnar kommer så har jag ju lite fetare hy. Blandhy kan man alltså säga.

Någon som har något förslag på några produkter som skulle kunna passa min hy?

2 kommentarer:

  1. Hej ! :)
    ja skulle gärna skicka över lite energi till dig , *poff* ;) sådär !

    ska jag vara riktigt ärlig så skapar jag energin för att undanhålla tankar & det hjälper faktiskt ! :) Men nu har det stannat upp lite här , men snart ska vi dra igång städningen igen . ;) Men fortsätter jag för att jag påbörjat ;)

    SvaraRadera
  2. själv håller jag på exuvance hmm stavningen men hanna säljer det i stan ! kram emma

    SvaraRadera