onsdag 30 mars 2011

Känns tungt nu...

Ja, då har man börjat jobba igen efter 2½ veckors "ledighet"... Vill ni ha min ärliga mening? Är inte alls roligt just nu...
Jag hade lätt kunna vara hemma ett tag till och njutit av ledigheten med barnen och bara vara. Jag har inte haft några måsten nu när jag varit hemma, då jag inte kunnat göra så mycket och det har varit så jäkla skönt. Man har haft tid och kunnat planera. Tungt känns det angående detta just nu faktiskt.
Men nu är jobbet igång och det går inte att göra nått vidare åt det. En annan anledning till att detnog  känns jobbigt är kanske oxå att jag har många dagar framför mig. Idag var det möte i 5timmar, imorgon jobbar jag ett 15-timmars pass, jobbar sen lördag, söndag och måndag....
Jaja, det får gå.

Idag har iallafall varit en lugnt eftermiddag när barnen hade hämtats från dagis. Vi satte oss framför tv:n och tittade på film och hade mys i soffan. Så mysigt!


Underbara, söta Clara somnade en liten stund under myset

Tror jag ska ta mig till sängen tidigt ikväll så...
Godnatt! 

2 kommentarer:

  1. Åh gud så skönt, önskar nästan jag gjorde detsamma... =)

    SvaraRadera
  2. låter segt... hoppas det blir bra dagar i alla fall! :)

    SvaraRadera