onsdag 2 februari 2011

Oren ska bli ren!

Jag är väldigt slarvig när det gäller vissa saker. Eller ja många saker egentligen, men jag tänker inte räkna upp allt precis.
Men just nu tänker jag på att jag är väldigt slarvig att tvätta och rengöra ansiktet ordentligt. Jag går oftast och lägger mig med smink, även om jag vet att man självklart ska tvätta bort det innan man lägger sig. Det gör alltså inte jag och har i stort sett nästan aldrig gjort. Jag har många gånger försökt men det har bara hållt ett par veckor sen har jag slutat.
Huden känns så oren, ofräsch och det är väl inte så konstigt att det ploppar upp lite finnar, speciellt vid hakan, lite då och då.
Detta ska bli ändring på detta NU och jag har idag köpt lite saker på apoteket som jag VARJE dag ska tvätta ansiktet med innan jag lägger mig. Jag måste få in det som en rutin annars blir det att jag kommer hoppa över det lite då och då...

De ska användas... jag lovar!

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar