måndag 28 februari 2011

Bubblekidsbeställning

Förra veckan beställde jag lite kläder från BubbleKids och i fredags kom de med posten. Barnen gillade verkligen kläderna. Casper fick en dinosaurietröja då han är helt inne i det just nu. Clara fick ett par svarta coola leggings. Jag och även barnen är väldigt nöjda med kläderna!
Ni glömmer väl inte att anmäla er till min tävling med Bubblekids där ni kan vinna ett hemligt paket till ett värde av 200-250:-
Klicka HÄR


Caspers tröja

Claras leggings

Coolt mönster

4 kommentarer:

  1. SV: Tack!! Jag håller på och försöka lära mig att fota manuellt med min systemkamera, och inte bara "fuska" och fota automatiskt. Men det är svååårt :)

    SvaraRadera
  2. J jag vill jättegärna vinna kläder kram emma :)

    SvaraRadera
  3. Åååh gillar legginsen! Den tävlingen ska jag passa på att vara med i! Tack för tipset! kramkram

    sv: Jepp! oerhört tråkigt att vara hemma i flera dagar o inte ha mkt för sig :(

    SvaraRadera