tisdag 22 februari 2011

Fina presenter!


Fina Clara och Casper

Jag sitter och öppnar barnens självinslagna paket

Presenter
Den fina limegröna stekpannan som jag fick av några jobbarkompisar, blombuketten med trisslotter är från Andreas föräldrar.
Av barnen fick jag då lie baganade fina saker. Ett halsband, armband, skohorn, leksaksponny och en snuttefilt... så omtänksamma och goa dom är!

Av Andreas fick jag detta fina halsbandet från Lena.K

Visst är det helt underbart fint?!
Är så glad!

Fick även en shoppingdag på Grand Samarkand!
Underbart!!!

Födelsedagsmiddagen (lagad av Moi *fniss*)


Har haft en jättelyckad födelsedag och jag är glad för allt jag fått!

2 kommentarer:

  1. Meeeen helt fantastiska presenter ju!! Avis som bara den! Guud va kul o shoppa och vilket underbart fint halsband du fick!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Du ser ut att ha haft en bra födelsedag:)
    jätte jätte fina halsband! Super!
    Ha en fin torsdag:)

    SvaraRadera