söndag 27 februari 2011

Presenter till mig och barnen

Shopping på Grand Samarkand då ja. Ja det var trevligt men jag hittade tyvärr inte så mycket. Hittade tyvärr ingen inredning och helle inga skor så det blev "bara" lite kläder. Lyckades få Andreas att köpa ett varsitt par jeans till barnen och en varsin bok till dom oxå.
Jag hade lite svårt att koncentrera mig och ha shoppinghumöret på när det är en svans bakom mig *läs Andreas* hihi. Men jag är ändå väldigt nöjd med det jag hittade!
Bilder på kläderna nedan.

Hämtade upp barnen hos famor och farfar vid 16-tiden och sedan kom Martina på besök.
Åt tacogratäng och kollade lite på tv efter att barnen lagt sig.

Martina och barnen kollar igenom Claras nya prinsesspysselsbok

Casper som älskar kartor (precis som pappa *fniss*) fick en Barnatlas.

Martina hade med sig en varsin försenad julklapp till barnen

Casper fick tröjan han har på sig, kepsen och "kallingarna" på bordet
Han kunde inte vara nöjdare!

Clara fick fina Ballerinaskor och hon bytte genast om till Ballerina
Hon fick även en superfin blommig tunika och en HelloKitty keps.

Detta köpte jag (med Andreas kort)
Är dock inte riktigt säker på den blåa klänningen. Påminner lite om en vikingafru typ... Får fundera helt enkelt.

Även dessa blev det.
2 linnen, 3 trosor och ett par gråa leggings

1 kommentar:

  1. Jag hittar alltid en massa kul på Grand :) Fasen vad bra det blivit därute sen dem byggde om! Nu slipper man in i stan och greja, allt finns ju där nu :)

    SvaraRadera